Self-servicetijden

Self-service wat houdt het in?

Sinds enkele jaren kennen een aantal van onze locaties self-servicetijden. Stalling31 krijgt hier zeer veel positieve reacties op. De self-servicetijden bieden u als klant meer vrijheid en we zien dat er veel gebruik van gemaakt wordt. Misschien zijn de self-servicetijden nog niet voldoende bij u bekend, daarom lichten wij die hier graag nogmaals toe.
Naast de tijden dat de beheerder aanwezig is, kennen sommige locaties self-servicetijden. Zoals het woord al doet vermoeden, kunt u ook het terrein op als de beheerder niet aanwezig is. Dit geldt overigens alleen als u daarvoor via het systeem een afspraak heeft ingepland.


Ophalen tijdens de self-servicetijd

Wilt u uw object ophalen tijdens de self-servicetijden, dan kunt u dit aangeven op het ophaalformulier via ons systeem. Uw object zal op de aangevraagde dag op het buitenterrein voor u klaarstaan. Tijdens de self-servicetijden is de poort/slagboom gesloten, u dient dus bevoegd te zijn om het terrein te kunnen betreden. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadigingen die aangebracht zijn gedurende het verblijf op het buitenterrein (denkt u hierbij aan deukjes als gevolg van een hagelbui bijvoorbeeld).

Dit zijn de meest voorkomende vragen bij het ophalen:

 

  1. Ik wil graag komen op een ander tijdstip dan aangegeven. U kunt dan het tijdstip opgeven dat voorafgaand aan uw ophaalwens ligt. Bijvoorbeeld de avond ervoor als u in de ochtend vroeg wilt komen.
  2. Ik wil graag de reservesleutels van mijn object hebben. Om veiligheidsredenen leggen wij geen sleutels op banden. Daarom is het alleen mogelijk om de reservesleutels persoonlijk overhandigd te krijgen van de beheerder, kortom dit is niet mogelijk tijdens de self-servicetijden. Een alternatief hiervoor is het plaatsen van een kluisje op uw camper. Door middel van een cijfercode kan de beheerder uw sleutel daarin plaatsen. Hierover kunt u bij uw eigen dealer navraag doen.

Brengen tijdens de self-servicetijd

Wilt u uw object brengen tijdens de self-servicetijden, dan kunt u dit opgeven via het formulier op onze site en uw object op het beveiligde terrein achterlaten. Alleen bevoegde mensen hebben toegang tot dit terrein.
Met het brengen tijdens de self-servicetijden gaat u er automatisch mee akkoord dat uw object op eigen risico achter de poort of slagboom staat. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadigingen die aangebracht zijn gedurende het verblijf op het buitenterrein (denkt u hierbij aan deukjes als gevolg van een hagelbui bijvoorbeeld).

Op de self-servicedagen zal uw object doordeweeks dezelfde avond nog binnen worden gezet als u uw object heeft gebracht tijdens de self-servicetijd.

Dit zijn de meest voorkomende vragen bij het brengen

 

  1. Krijg ik ook een innamebon als ik mijn object tijdens de self-servicetijden achterlaat?  De beheerder maakt van elke inname een innamebon. Als de klant er zelf niet bij aanwezig is, gaat de klant automatisch akkoord met de bon. In het systeem is deze bon terug te vinden in uw profiel zodat u deze thuis rustig kunt bekijken.
  2. Waar laat ik mijn reservesleutel als de beheerder niet aanwezig is?  De beheerder heeft uiteraard uw sleutel nodig om uw object weer binnen te kunnen rijden. Dit geldt alleen voor auto’s en campers, en niet voor niet gemotoriseerde objecten als vouwwagens en caravans. Zorgt u er dus voor dat de beheerder in het bezit is van uw reservesleutel of dat de sleutel in een kastje met een cijfercode ligt dat op uw camper is bevestigd. Informatie over een dergelijk kastje kunt u krijgen bij uw dealer of garage.

 

Bij deze locaties werken wij inmiddels met self-servicetijden

 

WOUDRICHEM (caravanlocatie en  camperlocatie) ZUIDOOSTBEEMSTER (Nekkerweg 52)
Heeft een elektrische poort. Heeft een slagboom.
Werkt met een persoonlijke pas. De slagboom heeft nummerherkenning.
Voor de pas wordt een borg gevraagd van €50,00. Na beëindiging van het contract en inlevering van de pas ontvangt de klant de borg retour. Het bij ons bekende 06-nummer wordt ingelezen in de slagboom.Er kunnen per klant maximaal 2 nummers worden ingelezen.
BLEISWIJK DRUTEN
Heeft een elektrische poort. Heeft een elektrische poort.
De slagboom heeft nummerherkenning. De slagboom heeft nummerherkenning.
Het bij ons bekende 06-nummer wordt ingelezen in de slagboom. Er kunnen per klant maximaal 2 nummers worden ingelezen. Het bij ons bekende 06-nummer wordt ingelezen in de slagboom. Er kunnen per klant maximaal 2 nummers worden ingelezen.
NISTELRODE UDEN
Heeft een elektrische poort. Heeft een elektrische poort.
De slagboom heeft nummerherkenning. De slagboom heeft nummerherkenning.
Het bij ons bekende 06-nummer wordt ingelezen in de slagboom. Er kunnen per klant maximaal 2 nummers worden ingelezen. Het bij ons bekende 06-nummer wordt ingelezen in de slagboom. Er kunnen per klant maximaal 2 nummers worden ingelezen.
WIJCHEN
Heeft een elektrische poort.
De slagboom heeft nummerherkenning.
Het bij ons bekende 06-nummer wordt ingelezen in de slagboom. Er kunnen per klant maximaal 2 nummers worden ingelezen.