Veelgestelde vragen in het weekend

Veelgestelde vragen in het weekend
U heeft een nieuw contract aangemaakt via de website en wil uw object dit weekend al brengen
Heeft u een nieuw contract aangemaakt via onze website en wilt u dit weekend uw object al komen brengen? Dat is mogelijk door zelf via de website een afspraak te maken via uw klantprofiel. Dit kan nog tot de avond ervoor. Door een afspraak te maken is de beheerder op de hoogte van uw komst. De openingstijden vindt u terug zodra u inlogt en een brengafspraak maakt. Klik hier om in te loggen en lees hier hoe u een afspraak maakt. Vergeet niet om uw identiteitsbewijs en kentekenbewijs mee te nemen.
U heeft een camper en wilt uw reservesleutel ook ophalen tijdens de self-servicetijden
Alleen tijdens de beheerde tijden is het mogelijk om reservesleutels mee te geven. Uit veiligheidsoverwegingen leveren wij de sleutels alleen persoonlijk af. Het is daarom belangrijk dat u tijdens beheerde tijden komt indien u de reservesleutel mee wil hebben of juist wil afgeven aan de beheerder.
U wil buiten de openingstijden komen
Het is helaas niet mogelijk om buiten deze tijden uw object te halen, brengen of bezoeken. Op onze website kunt u de openingstijden van uw locatie terugvinden. Deze tijden ziet u ook terug zodra u bent ingelogd in uw klantprofiel.
U heeft iets in uw camper/caravan laten liggen
Onlangs heeft u uw object naar de stalling gebracht en komt er nu achter dat u iets belangrijks hebt laten liggen. U kunt hiervoor een bezoekafspraak plannen middels uw online klantprofiel. Afhankelijk van uw pakket heeft u te maken met het aantal dagen van tevoren dat u de afspraak dient te maken. Een bezoekafspraak inplannen werkt hetzelfde als een ophaalafspraak. Lees hier hoe u een afspraak maakt.
Er ontstaat een probleem zodra ik online een afspraak wil maken
Zodra ik een datum heb geselecteerd kan ik geen tijdvak selecteren
Grote kans dat u de internet browser Internet Explorer gebruikt. Door met Google Chrome in te loggen is dit probleem in de meeste gevallen verholpen. Dan kunt u wel een tijdvak aanklikken en de afspraak maken. Geen Google Chrome op uw computer? Dan raden wij u aan deze te installeren op uw computer. Klik hier om Google Chrome te downloaden.
De website geeft een storing
Indien de website een storing geeft raden wij u aan om het over een half uur nogmaals te proberen. In de meeste gevallen is dan het probleem opgelost.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten / Het lukt me niet om in te loggen
Klikhier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Geef uw e-mailadres op waarmee u een reservering heeft aangemaakt. U ontvangt direct een e-mail met een link. Zodra u op deze link klikt kunt u een nieuw wachtwoord instellen en opnieuw inloggen. Bent u uw e-mailadres vergeten? Neem dan tijdens kantooruren (op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur) contact op met onze klantenservice.