Foutief factuur herinnering ontvangen
Enkele klanten hebben onlangs een melding ontvangen dat hun betaling is gestorneerd.
Dit is ontstaan omdat er foutieve datum in ons betalingssysteem is geslopen.
Inmiddels is dit gecorrigeerd.
In de mail stond aangegeven dat u via Ideal kunt betalen.
Als u dit gedaan heeft, dan zullen wij niet opnieuw uw stallingsbedrag incasseren.
Heeft u niets gedaan, dan zal het bedrag alsnog binnen enkele dagen geïncasseerd worden.
U kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen.
05-07-2016 Laatste update
Hoe moet ik mijn stallingsgeld betalen?
Bij het aanmaken van uw contract vult u uw IBAN-nummer in. Hiermee gaat u akkoord met de automatische incasso van Stalling31. Zodra uw contract is ingegaan, stuurt de financiële administratie van Stalling31 u een mail met daarin de factuur. Deze wordt dan binnen twee weken van uw rekening afgeschreven, dit wordt pas afgeschreven zodra u akkoord heeft gegeven op het contract.
Het bedrag op mijn factuur is ineens gestegen, hoe kan dit?
Het kan zo zijn dat uw prijs op de factuur ineens omhoog is gegaan. Dit kan komen doordat er vanaf heden een minimale prijs wordt gehanteerd. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u contact opnemen door het contactformulier in te vullen.
Hoe lang duurt het voordat de ontvangen factuur wordt geïncasseerd?
Wordt het stallingsgeld voor de eerste keer van uw rekening geïncasseerd, dan kan het zeven werkdagen duren voordat de bank dit verwerkt heeft. Bij vervolgincasso's kunt u rekenen op twee werkdagen.
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Heeft u uw stallingscontract opgezegd en krijgt u hier nog geld van terug? Zodra de einddatum van uw contract is verstreken, wordt er door onze financiële administratie een creditfactuur aangemaakt. Het resterende bedrag wordt daarna binnen zeven werkdagen teruggestort op uw rekening.