Nieuw bij Stalling31

Welkom bij Stalling31!

Heeft u een nieuwe camper, caravan of boot gekocht? Dan wilt u uiteraard een veilige en nette locatie om deze te stallen. Bij ons bent u aan het juiste adres. Uiteraard bent u ook welkom met uw auto, motor of trailer.

Ori├źntatie
Ik wil mijn object stallen bij Stalling31, wat nu?
Uiteraard willen wij u als eerste van harte welkom heten! Als u op onze website www.stalling31.nl het schermpje links boven invult, ( naast de kaart van Nederland met al onze stallingen erop), komt u in het volgende scherm bij een of meerdere locaties uit die aan uw zoekvraag voldoen. Hier kunt u aangeven naar welke locatie uw voorkeur uitgaat. Welke locatie is voor u het beste te bereiken of misschien ligt deze wel op de route naar uw jaarlijkse vakantieadres? Vervolgens kunt u een keuze maken voor het pakket dat het beste bij u past. Zodra u op reserveren klikt vult u de nodige gegevens in. Als alle velden zijn ingevuld kunt u de reservering maken. Deze is geheel vrijblijvend en wordt direct per mail naar u verstuurd.
Waar moet ik rekening mee houden als ik een stalling kies?
Natuurlijk wilt u een stalling zo dicht mogelijk bij huis, maar houd ook rekening met de openingstijden van de stallingen. Misschien heeft de stalling een stukje verderop wel veel gunstigere openingstijden, die beter zijn afgestemd op uw persoonlijke agenda. Naast de locatie dient u ook rekening te houden met de verschillende pakketten die de stallingen aanbieden. Deze zijn gebaseerd op uw gebruikersprofiel. Bedenk voor het kiezen van een pakket dus hoe vaak u denkt uw object op te willen halen en hoe spontaan u dit wilt aangeven.
Is er plaats in de stalling?
Wij hebben voldoende vrije plaatsen in onze stallingen. U kunt dit terug vinden onder elke locatiepagina. Mocht er geen plaats meer zijn, kijk dan eerst of er misschien een andere locatie bij u in de buurt is. Is dit niet het geval, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice om andere mogelijkheden te bespreken. Contact met de klantenservice kan via ons mailadres klantenservice@Stalling31.nl of door te bellen met nummer 088 031 31 31. Tijdens kantooruren beantwoordt onze klantenservice uw vraag. Na kantooruren (tot 21.00 uur) beantwoordt onze telefonische achterwacht uw vraag, of zet deze uw vraag door naar de klantenservice. Op de eerstvolgende werkdag zal de klantenservice daarover contact met u zoeken.
Het contract
Hoe sluit ik een contract af?
Als u een keuze heeft gemaakt voor een locatie en een pakket, kunt u bij dit pakket op reserveren klikken. Hier dient u de gegevens van uw object in te vullen. Weet u niet precies hoe lang het object is? Dan kunt u hier een schatting van invullen en wordt dit later aangepast. Houd er dan wel rekening mee dat ook de prijs van uw contract nog wordt verrekend. Na het maken van een reservering krijgt u deze toegestuurd via de mail. Dit contract ontvangen wij graag zo snel mogelijk ondertekend van u terug. U kunt dit contract mailen naar klantenservice@stalling31.nl
Wat is de minimale contractduur?
Voor onze stallingspakketten is de minimale contractduur een jaar. Na het eerste contractjaar wordt dit contract automatisch verlengd. U heeft vanaf dan een maand opzegtermijn. Voor onze opslagpakketten is de contractduur minimaal 1 maand.
Algemene voorwaarden
Zorg dat u altijd onze algemene voorwaarden leest, voordat u een contract afsluit. Deze kunt u hier vinden. Heeft u een reservering gemaakt voor Bergen, Beemster, Bleiswijk, Noordwijkerhout of Woudrichem klik dan hier om de algemene voorwaarden van uw locatie te lezen.
Kosten
Hoe wordt de stallingsprijs bepaald?
Sommige stallingspakketten hebben een vaste prijs per jaar. Bij de meeste pakketten wordt de prijs berekend op basis van de totale lengte (inclusief dissel) van uw stallingsobject. De lengte van uw object wordt meestal vermeld op het kentekenbewijs. Indien dit niet het geval is, wordt uw voertuig op locatie nagemeten. U kunt op uw reservering dan een schatting aangeven, welke later kan worden aangepast. Houd er bij een schatting wel rekening mee dat ook het stallingsbedrag gebaseerd is op een schatting.
Hoe kan ik het stallingsbedrag betalen?
U kunt uitsluitend per automatische incasso betalen. Uw bankgegevens kunt u, bij het reserveren van uw stallingscontract, invullen. De incasso van de stallingshuur vindt per ingangsdatum, en hierna per verlengingsdatum van uw contract, plaats. Voordat deze geïncasseerd wordt, ontvangt u ter informatie de factuur per e-mail.
Krijg ik geld terug als ik opzeg?
Na uw eerste contractjaar kunt u uw contract per maand annuleren. Het te veel betaalde bedrag van uw jaarfactuur ontvangt u dan van ons terug. Voorbeeld: sinds oktober 2013 heeft u een contract. In juli 2015 besluit u op te zeggen, maar u heeft het volledige jaarbedrag al betaald. U ontvangt van ons dan drie maanden stallingsgeld terug.