Ophalen en Brengen

Ophalen en brengen van uw object

Op deze pagina vindt u alle vragen met betrekking tot het ophalen en brengen van uw object.

Self-servicetijden
Hoe werken de self-servicetijden?
Op de self-servicetijden kunt u uw object ophalen of terugbrengen, zonder dat de beheerder aanwezig is. U kunt met uw mobiele telefoon of pas het hek bij de entree van het terrein openen. De beheerder zorgt dat uw object voor u klaarstaat en als u uw object brengt, zorgt de beheerder dat uw object weer netjes binnen gezet wordt.

Het is van belang dat voor zowel ophalen als terugbrengen een afspraak wordt gemaakt, anders gaat het hek niet open. Klanten die hun reservesleutel mee willen nemen of hulp nodig hebben van de beheerder, verwijzen wij naar de tijden waarop de beheerder aanwezig is.

Toegang buitenterrein via mobiele telefoon
U kunt in uw profiel twee mobiele nummers opgeven waarmee u het hek kunt openen. Wilt u een mobiel nummer toevoegen of wijzigen? Dan kunt u dit doen door in te loggen en de gegevens in uw profiel bij te werken.

De volgende locaties werken met toegang via mobiele telefoon:
- Bleiswijk, Anjerweg 34 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Druten, Hogeweg 7 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Nistelrode, Loosbroekseweg 50 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Uden, Hemelrijkstraat 9 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Wijchen, Graafseweg 101a - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Zuidoostbeemster, Nekkerweg 52 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)

Toegang buitenterrein met pas
Bij de eerste keer brengen ontvangt u een toegangspas waarmee u het hek kunt openen. Hier wordt een borgsom van 50 euro voor gevraagd dat via automatische incasso wordt geïncasseerd.

De volgende locaties werken met toegang via een pasje:
- Woudrichem, Middelvaart 78
- Woudrichem, Hoge Maasdijk 1
- Almere, Jac. P. Thijsseweg
Self-servicetijden bij Bleiswijk, Druten, Nistelrode, Uden, Wijchen en Zuidoostbeemster
Toegang buitenterrein via mobiele telefoon
U kunt in uw profiel twee mobiele nummers opgeven waarmee u het hek kunt openen. Wilt u een mobiel nummer toevoegen of wijzigen? Dan kunt u dit doen door in te loggen en de gegevens in uw profiel bij te werken.

De volgende locaties werken met toegang via mobiele telefoon:

- Bleiswijk, Anjerweg 34 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Druten, Hogeweg 7 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Nistelrode, Loosbroekseweg 50 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Uden, Hemelrijkstraat 9 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Wijchen, Graafseweg 101a - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Zuidoostbeemster, Nekkerweg 52 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)

Self-servicetijden bij Woudrichem en Almere
Toegang buitenterrein met pas
Bij de eerste keer brengen ontvangt u, tegen betaling van 50 euro borg, een toegangspas waarmee u het hek kunt openen.

De volgende locaties werken met toegang via een pasje:
- Woudrichem, Middelvaart 78
- Woudrichem, Hoge Maasdijk 1
- Almere, Jac. P. Thijsseweg
Ophalen
Ik wil mijn object ophalen uit de stalling, hoe geef ik dit aan?
Een ophaalaanvraag kunt u indienen door in te loggen in uw persoonlijke profiel op www.stalling31.nl. Dit door in uw profiel een ophaaldatum te kiezen. Houd er rekening mee dat u een ophaalaanvraag altijd 5, 3, 2 of 1 dag voorafgaande aan de ophaaldatum invult. Dit is afhankelijk van uw pakket. Bekijk hier de uitgebreide uitleg
Hoe kan ik mijn ophaalaanvraag annuleren?
Heeft u een ophaalaanvraag gedaan, maar wilt u deze door omstandigheden annuleren? Dit kunt u op dezelfde manier aangeven als hoe u in eerste instantie uw ophaalaanvraag heeft ingevoerd. Deze annulering wordt altijd automatisch doorgestuurd naar de klantenservice van Stalling31. Hier hoeft u dus geen extra mail over te sturen. Houd er rekening mee dat u een annulering altijd een dag van te voren aanvraagt. Lukt het u niet om uw aanvraag online te annuleren, dan kunt u ook contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 088 031 31 31.
Bezoeken
Kan ik mijn object bezoeken in de stalling?
Dit is zeker mogelijk. Houd er bij een basispakket rekening mee dat dit wordt gezien als een ophaalmoment. Een bezoekafspraak kan op dezelfde manier worden aangevraagd als een ophaalaanvraag. Het verschil is dat een bezoek tijdens de brengtijden van de stalling moet worden gedaan. Dit omdat op deze tijden altijd een beheerder aanwezig is die u naar uw object kan begeleiden. Houd dan ook rekening met deze tijden als u een bezoek aanvraagt.
Brengen
Hoe kan ik mijn object brengen?
Na ontvangst van het getekende contract ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt aan te geven wanneer u voor de eerste keer langs wilt komen. Voor het eerste bezoek wordt van u gevraagd uw kentekenbewijs mee te brengen en zal u samen met de beheerder de ontvangstformulieren invullen. Het is vooral voor de eerste keer brengen noodzakelijk dat de beheerder aanwezig is.

Naast ophaalafspraken, werken onze locaties ook met brengafspraken. De brengafspraken kunt u op dezelfde manier aanvragen als ophaalafspraken. Het verschil is dat u deze altijd maar één dag voorafgaande aan de afspraak hoeft aan te vragen.

Het voordeel van een brengafspraak is dat de beheerder op de hoogte is van uw komst en u daardoor kan verwelkomen.
Hoe wordt mijn object ingenomen?
Bij aankomst op het buitenterrein kunt u zich melden bij de beheerder. Op zijn aanwijzing kunt u het object op het buitenterrein plaatsen. De beheerder zal samen met u het object controleren op gasflessen en/of brandbare stoffen en eventuele schade. Van deze controle wordt een rapportage opgesteld, waarvan u na ondertekening een kopie mee krijgt. Op advies van de beheerder kunt u het disselslot aanbrengen. De beheerder zal persoonlijk uw object in de stalling plaatsen.