Schade

Schade aan uw object

U staat op het punt om te vertrekken met uw caravan, camper of ander voertuig en dan blijkt er iets mis mee te zijn. Heeft u of de beheerder per ongeluk iets over het hoofd gezien? Hieronder vindt u antwoord op al uw vragen met betrekking tot schadeprocedures.

Schade
Mijn object heeft schade, hoe geef ik dit door?
Heeft u schade aan uw object, welke in de stalling is aangebracht, zorg er dan altijd voor dat u dit bij het ophalen van uw object al constateert. Loop, voordat u het stallingsterrein verlaat, een rondje om uw object. Constateert u schade, meld dit dan bij de beheerder of klantenservice. Samen met hen kunt u dan overleggen welke stappen ondernomen dienen te worden. Komt u op een later tijdstip pas achter de schade, dan is het erg lastig voor ons om te achterhalen of dit in de stalling is gebeurd. Hierdoor is het dus van noodzakelijk belang dat u eventuele schade al bij de stalling constateert, omdat wij helaas geen schades in behandeling kunnen nemen die op een later tijdstip worden doorgegeven. Schademeldingen kunt u doorgeven via het schadeformulier.
Als mijn object schade blijkt te hebben tijdens het stallen, hoe word ik hiervan op de hoogte gesteld?
Mocht het zo zijn dat uw object niet goed start of er plotseling een band lek is, zal de beheerder altijd vooraf een bericht achterlaten bij u of de klantenservice. U kunt dan bij de stalling langsgaan om de schade nader te bekijken en te bespreken.