Weg of binnen geboekt

Mijn object staat niet juist geregistreerd in mijn profiel
Mijn object staat op weg, maar zou in de stalling moeten staan.
Wanneer u een object naar de stalling brengt, vult u samen met de beheerder van de stalling een innameformulier in. Dit formulier moet handmatig worden ingevoerd in het systeem. Heeft u uw object onlangs teruggebracht en wilt u deze weer ophalen, dan is er een mogelijkheid dat uw object nog niet ingevoerd is als ‘teruggebracht’. Als dit voorkomt kunt u het contactformulier invullen en aangeven dat uw object niet juist geregistreerd staat. Mocht u hier niet tot in de mogelijkheid zijn, kunt u bellen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 031 31 31. We zullen er dan voor zorgen dat u uw ophaalaanvraag dezelfde dag nog kunt invoeren.
Ik wissel meerdere objecten af in de stalling
Heeft u twee auto's (of andere objecten) die u afwisselt in de stalling, dan staat altijd de langste auto bij ons geregistreerd. Zodra deze niet in de stalling aanwezig is, zal er op uw profiel staan dat uw object weg is. Dit betekent uiteraard niet dat de andere auto niet veilig in de stalling aanwezig is, maar wij kunnen dit maar van één object per profiel aangeven. Wilt u de andere auto ophalen, dan kunt u een brengaanvraag invullen of contact opnemen met onze klantenservice.