Wijzigingen

Wijzigingen doorgeven

Wilt u een wijziging doorgeven dat kan dit via verschillende wegen, afhankelijk van de wijziging. Hieronder krijgt u per onderwerp antwoord hoe u de wijziging kunt doorgeven.

Wijzigen persoonsgegevens
Ik ben verhuisd of ik heb een nieuw telefoonnummer.
Heeft u een wijziging van uw persoonsgegevens dan kunt u dit via uw persoonlijke profiel doorgeven. U kunt inloggen met uw opgegeven e-mailadres en persoonlijke wachtwoord op www.stalling31.nl. Binnen uw profiel kunt u alle wijzigingen doorvoeren, zoals telefoonnummer, bankaccount, e-mailadres en adres.
Wijzigen object
Ik ben al klant en heb een andere caravan, camper of ander object gekocht.
Als u een nieuw object heeft gekocht, kunt u deze wijziging doorvoeren door het contactformulier in te vullen op de website van Stalling31. Naar aanleiding van uw informatie zullen wij uw contract aanpassen. Zorg ervoor dat u in het contactformulier de volgende gegevens doorgeeft: merk, kenteken, lengte en per wanneer u deze zult gaan stallen.
Wijzigingen contract
Kan ik overstappen naar een andere locatie?
Na het eerste jaar is het mogelijk om over te stappen naar een nieuwe locatie. U dient dan het huidige contract, met een maand opzegtermijn, te beƫindigen en een nieuw contract aan te vragen. Houd er wel rekening mee dat alle locaties verschillende openingstijden, prijzen en services hebben. Ook dient u er rekening mee te houden dat, zodra u naar een nieuwe locatie gaat, u dan weer een jaar contract afsluit voor het eerste jaar.
Ik wil mijn contract graag upgraden.
Heeft u een basispakket en komt u erachter dat u uw caravan toch vaker dan twee keer per jaar ophaalt, dan kan u uiteraard uw pakket wijzigen naar bijvoorbeeld een pluspakket. Dit kunt u doen door via het contactformulier de wijziging door te geven aan de klantenservice. Hierbij graag uw object- en persoonsgegevens vermelden, zodat de klantenservice gemakkelijk contact met u kan zoeken indien nodig. Na het overzetten van uw pakket ontvangt u een bevestigings e-mail met daarin het bedrag dat u nog dient bij te betalen. Deze factuur zal ook via automatisch incasso verlopen.
Ik heb een reservering, maar wil de ingangsdatum wijzigen.
Mocht u een reservering hebben aangemaakt, maar pas later uw object willen gaan stallen dan gedacht, is het mogelijk uw ingangsdatum aan te passen. Dit alleen mits de ingangsdatum nog niet is ingegaan. U kunt deze wijziging doorgeven aan de klantenservice via het contactformulier. Houd er rekening mee dat uw oorspronkelijk opgegeven ingangsdatum van kracht blijft op de algemene voorwaarden.